Ze gaan voor kwaliteit bij Rijswaard en voor het optimaal inspelen op de wensen van hun opdrachtgevers. Dat geldt voor de stenen die men produceert, maar ook voor de bedrijfsvoering en het welzijn voor de medewerkers. Bij Rijswaard is men ervan overtuigd dat werken in een prettige omgeving zorgt voor meer betrokkenheid en betere prestaties. Vaak zit het zorgen voor een goede werksfeer in kleine dingen, in dit geval de aandacht voor het zwarte goud: de koffie.

Alles bij elkaar wordt er nog een aardige hoeveelheid koffie gedronken bij Rijswaard. Alleen al op kantoor worden gemiddeld zo’n 250 tot 300 kopjes koffie per week gedronken. Los nog van de thee die geconsumeerd wordt. Als je dat omslaat naar een jaarverbruik, dan begrijp je wel dat het best de moeite loont om hier serieuze aandacht aan te geven en ervoor te zorgen dat het qua kosten, kwaliteit, storingsgevoeligheid en ook de smaakbeleving dik in orde is.

Bewust gekozen voor The Blend

Voorheen werd bij Rijswaard filterkoffie geschonken van Douwe Egberts en nu is na rijp beraad en ook een serieus smaakonderzoek, gekozen voor de Julius Meinl koffie van The Blend. Ook de nieuwe apparatuur is door The Blend zorgvuldig geselecteerd en geleverd. Zo is er per ruimte gekeken wat de specifieke behoefte en het verbruik is en welk type apparaat daar het beste bij past op het gebied van smaak en capaciteit. Voor de kantine is gekozen voor een groter apparaat met kartonnen bekeruitgifte. Het verbruik daar bleek na een testperiode zelfs hoger te zijn dan vooraf ingeschat, waardoor The Blend na verloop van tijd zelfs het eerste apparaat heeft vervangen voor een ander apparaat met nog grotere capaciteit.

“Voor ons een bewijs dat onze keuze voor The Blend de juiste is; als er eenmaal een apparaat staat wil men ook dat het tot in de puntjes geregeld is en doet men er niet moeilijk over om in het geval van de kantineruimte na een aantal weken een nieuw, nog groter apparaat met meer dan voldoende vermogen neer te zetten.”, zegt Andre Josemanders, die samen met directeur Atse Blei van Rijswaard het contact onderhoudt met The Blend.

Horeca en zakelijke markt

Bij The Blend zijn we erg trots op de relatie met Rijswaard. Het is wederom een bevestiging dat we naast horeca ook heel goed in kunnen spelen op specifieke behoeften uit de zakelijke markt.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.